PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANA UN APMAKSA
Klients noformē pasūtījumu, pievienojot vēlamās Preces “iepirkumu grozā”, un, norādot savu vārdu, uzvārdu, telefona numuru, e-pastu, apmaksas un piegādes veidu.
Personalizējamos produktos Klients ievada precīzu nepārprotamu informāciju par vēlamo produkta personalizāciju.
Klients neizmanto personalizācijai citu mākslinieku vai satura veidotāju radītus darbus, dizainus vai tekstus, kas ir aizsargāti ar autortiesībām. Atbildību šādos gadījumos uzņemas Klients.
Pārdevējs apstiprina, ka Klienta sniegtie dati tiek izmantoti tikai produktu pārdošanas un piegādes mērķiem, izpildot personas datu aizsardzības prasības, kas noteiktas Latvijas Republikas likumdošanā.
Pārdevējs nav atbildīgs par Klienta sniegto datu precizitāti, noformējot pasūtījumu.
Pārdevējs nepārbauda produkta pircēja vai īpašnieka personas datus un neuzņemas atbildību par zaudējumiem, kas var rasties, izmantojot svešas maksājumu kartes vai personas datus.
Izvēloties apmaksas veidu: Priekšapmaksas rēķins, par saņemto rēķinu Klientam ir jāveic apmaksa 1 dienas laikā, no tā saņemšanas brīža, pretējā gadījumā pasūtījums tiek anulēts. Lai pasūtījuma izpilde noritētu raitāk, Klientam ir iespēja atsūtīt Pārdevējam maksājuma uzdevumu, lai apstiprinātu veikto maksājumu.